Horvátország 2017-Sibenik

2017-06-24

sponsored links

Édes kettes, kislányommal, neki vágtunk a világnak. Utazási irodával, busszal, idegenvezetõvel. Biztonságot ad. Egyedül sok lenne levezetni, vagyis nem hiszek magamban, na meg féltetem az én kicsi kocsimat.
Elindultunk, elvitettük magunkat Székesfehérvárra, ez volt a legegyszerûbb. Onnan busszal Horvátország. Megismerkedtünk egy  sorsom béli nõvel, egy kisfiúval utazott. Anita és Szebi egybõl összebarátkozott, a buszban játszottak az út végéig.
Megérkeztünk, lementünk a partra. Anita homokozott, én meg csobbantam a tengerben. Körbejártuk a szállodákat, nézelõdtünk.

Másnap reggel, hajnalban felkeltem és röpke másfél órás séta után, feltöltõdve keltettem Anitát. Megbeszéltük, ha felkel mesézik. Utána meg lementünk reggelizni.
Imádtam a reggeliket. Svédasztalos: zöldségek, tojás minden formában-ránottát frissen készítették, ki mivel kéri, felvágottak, sajtok-grana padano, pecorino, virsli, kolbász, gyümölcsök, palacsinták, innivalók. Anita minden reggel nutellás palacsintát evett.
Imádtam kiülni (amikor ketten reggeliztünk) a teraszra, levendula-fenyö-tenger.
Máskor Szebiékkel reggeliztünk, kihasználtuk a  reggeli lehetõségét egészen 10 óráig, még nekünk is belefért egy-két palacsinta.
 Vacsorák, ahogy Szilvi mondta: dolce fare niente-édes semmit tevés.
Vacsi 7-9ig, ettünk, beszélgettünk, ettünk, beszélgettünk.... 2 órán keresztül. Nagyon jó volt.

Persze itt is voltak súrlódások, én nem engedtem annyira szabadjára Anitát. Azért fent lehetett 10ig, sétáltunk, játszottak szobrosat, zengett tõlük a szálloda. Szerencsére a végletekig elnézõek voltak.

Egyik nap elmentünk a Krka vízeséshez. Anita végig jött a 2 kilométeren. Hajóval mentünk, jöttünk, etettünk hattyúkat, fürödtünk a vízesésénél.

Folytats a blogon ... bodzamania.blogspot.com/2017/06/horva...